Je maakt pas echt contact, als je luistert met de intentie om te geven.

Harthorend

Hoe vind je tijd, rust en ruimte om te luisteren? Wat is luisteren eigenlijk? Wat maakt het zo moeilijk? Hoe ga je met plezier beter luisteren? En: Wat heeft luisteren met je werk te maken?

'Harthorend' geeft heldere antwoorden op deze en andere vragen over luisteren. Eenvoudig, diepgaand, inspirerend en persoonlijk.

 

Luisteren is geven

In dit boek rekent Harry van de Pol af met het traditionele schema 'zender - ontvanger'. Hij maakt duidelijk dat luisteren in essentie een gevende beweging is. Hij is eerlijk over wat professionals in de weg staat om echt te luisteren en biedt hen een zinvol alternatief. Hij gaat daarin een paar slagen dieper dan de gebruikelijke tips over hoe je de communicatie kunt verbeteren.

 

'Harthorend' biedt je veel nieuwe inzichten en herkenbare voorbeelden. Het helpt je om van binnenuit te groeien als luisteraar.

Harthorend, luisteren voor professionals

Luisteren is geen soft skill



Publicatie resultaten luisteronderzoek Harthorend in Managemen Scope.

 

Boektrailer Harthorend

 

Geef wat de ander nodig heeft om tevoorschijn te komen!

Luisterworkshops

 

Ervaar wat luisteren in essentie is en wat het met mensen doet.

 

En laat je daardoor inspireren.

Leren erkenning geven?

 

Doe mee aan de Openingstraining Harthorend.

 

Samenvatting Harthorend

 

Luisteren is erkenning geven.